Reklama

piatok, júla 03, 2009

Orange problémy

Po dnešnej skúsenosti s so spoločnosťou ORANGE zvažujem po viazanosti odísť. Prečo? Jednoducho rano mojej manželke nešla načítať SIM karta. Telefón hlásil REJECTED. ako prvé som jej poradil, nech skúsi kartu v inom telefóne. Výsledok bol ten istý. Jednoznačne sim karta odišla. Najjednoduchšie riešenie bolo, ísť kartu reklamovať a vymeniť. Podotýkam, že má menej ako ROK!

V predajni ORANGE na Saratovskej ulici v Bratislave bola ich odpoveď: "Museli ste zadať 9-krát chybne PUK kód, teda vám kartu nevymeníme bezplatné, ale len za cca 24,- €."

To sa samozrejme nikomu nebude páčiť, že? Kontaktoval som zákaznícku linku na telefónnom čísle 905. Výsledok bol rovnaký, chybu ste museli spraviť VY. Teda nevymením vám ju bezplatne.

Napadlo ma ešte jedno riešenie. Nakoľko predtým mala manželka 2G sim kartu, ktorá jej ostala, tak či sa nedá tá opätovne aktivovať. Odpoveď: "Nedá sa ..."

Na základe týchto poznatkom mám pocit, že spoločnosti ORANGE ide o "predaj" sim kariet, a nie o riešenie situácie.

Po dlhšom telefonovaní, a zvýšenom hlase sam sa aspoň dozvedel, že kartu je možné nechať otestovať. To si ale musím sám dohodnúť. Po dožadovaní sa rozhovoru na nadriadeného na call centre, mi nakoniec vybavili, že kartu môžem odniesť na predajné miesto a dajú ju otestovať.

Novú kartu, ak chcem telefonovať, si musím "kúpiť". Ak uznajú že to bola chyba sim karty, tak peniaze vrátia...

Teraz teda čaká manželku opätovná cesta do predajne ORANGE. Vybaviť novú kartu, pokazenú dať testovať a čakať na výsledok...

Ako to bude ďalej pokračovať, doplním...

P.S. Najlepšie je nebyť viazaný, a v takom prípade zrušiť zmluvu. Postup spoločnosti považujem za neštandardný, karta je v záruke. Naviac nebol pri nej návod, v ktorom by bola udaná takáto funkcionalita (aj keď k zadaniu neplatných PUK kódov nedošlo). Toto považujem za protiprávne konanie a klamanie spotrebiteľa...

Žiadne komentáre: