Ako som zistil po čase, zas som nekúpil dobre. Na žiačiatku som sa tešil, drážky do muriva (omietka + tehla) išli krásne. Laserový zameriavač bol výborný.
Ale po narezaní drážok v cca 2 izbách drážkovačke GUDE MD 1700 odišli uhlíky. Našťastie izby boli dorobené, chcel som ešte pripraviť drážky v chodbe na povalu (doteraz ich nemám urobené). Snažil som sa nájť nejakú alternatívu niekde po okolí Bratislavy, ale neúspešne. Existoval jediný spôsob - objednať od firmy GUDE Slovakia. Cena + doprava 11.90 čo sa mi zdalo dosť.
Uhlíky som vymenil a tešil sa veľmi krátko. Po cca 2m rezania už uhlíkov nebolo. Nejaký čas ostala drážkovačka v kúte, až pokiaľ nešla na reklamáciu. Odoslal som ju do autorizovaného servisu do Liptovkého Hrádku. Tu prišlo prekvapenie. Tovar som nemal poslať servisu, ale predajcovi (kupované cez eshop na Orave). Oni s tým nič nemajú.
V maily uviedli nasledovné:
(No neviem či ja ako servis budem brať do úvahy vyjadrenie obchodníka.)
Podľa SOI ale nepostupujú spávne, zatiaľ ale počkám ako to dopadne. Asi páni v Gude idú reklamovať auto predajcovi, nie do servisu. To je ale podľa pána Králika z Gude Slovakia NIEČO INÉ....
Veľmi podobný prípad riešiel aj kamarát s reklamáciou telefónu v autorizovanom servise. Tam mu tovar odmietli, pretože nie je určený pre slovenský trh (slovenský eshop, tovar určený pre Poľsko).
Na záver len chcem všetkým povedať:
V maily uviedli nasledovné:
Od predajcu nemáme vyjadrenie na posúdenie záručnej opravy.
Bez uvedeného vyjadrenia bude posúdenie a diagnostika spoplatnená.
(No neviem či ja ako servis budem brať do úvahy vyjadrenie obchodníka.)
Podľa SOI ale nepostupujú spávne, zatiaľ ale počkám ako to dopadne. Asi páni v Gude idú reklamovať auto predajcovi, nie do servisu. To je ale podľa pána Králika z Gude Slovakia NIEČO INÉ....
Veľmi podobný prípad riešiel aj kamarát s reklamáciou telefónu v autorizovanom servise. Tam mu tovar odmietli, pretože nie je určený pre slovenský trh (slovenský eshop, tovar určený pre Poľsko).
Na záver len chcem všetkým povedať:
- kupujte tovar v eshopoch kde možete ísť tovar fyzicky reklamovať, radšej si vyberte vyššiu cenu z okolia
- pozrite si či danný výrobca má autorizovaný servis alebo aspoň značkovú predajňu s náhradnými dielmi v okolí - kam viete ísť - ak nie dannú značku nekupujte!
- v servise či obchode žiadajte písomné vyjadrenia, prípadne si to nahrajte na telefón (robte to tak, nech to inkriminovaná osoba vie, opakujte mu že to bude zverejnené)
- nebojte sa dať negatívne referencie, nech si ľudia nekúpia šunt
- ak neuspejete s reklmáciou, počkajte 30 dní (reklamačná doba začína plynúť nasledujúcim dňom po doručení reklamácie) a podajte žiadosť o prešetrenie postupu na SOI.
- ak hľadáte zákon o ochrane spotrebiteľa, je to zákon 250/2007 Z.z.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára