Ako zisťujem, negatíva o Billa sa dočkali už 10 pokračovania. Dnes ráno o 8.03 som sa ponáhľal na malý nákup. Naštastie som si vozík vzal z prakoviska. Nejak som si zvykol zobrať vozík čo najskôr, lebo nebude. A on naozaj vo vnútri nebol ... Takže som spravil dobre. Keď vozíki stoja v troch radoch, a nie ako zvyčajne v jednom, tak to veští nedostatok vnútri.
Nákup bol rýchly, ale zas si to odniesli pokladne. Pri jednej som sa otočil, nakoľko mala napísané: "Pokazený terminál". Ale nevyhral som, ako som zistil pri vytiahnutí karty, aj tam nešiel terminál. Lístok o nefunkčnosti, napísany fixkou bol niekde medzi žuvačkami. Raz, keď sa nebudem nikam ponáhľať, im dám kartu do ruky, a poviem zariadte to! Uvidím ako sa zatvária.
Inak minule som videl (v tejto Bille) nápis: Nedá sa platiť kreditkou. Ako by sa zatvárili, keby som im podal klasicku Maestro kartu, na ktorej je napísané Debetná karta, so slovami: Veď vám teraz dávam debetnú, nie kreditnú kartu!
Na záver len otázočky:
- Prečo otvárajú pokladne kde niečo nefunguje? Veď ich majú celkovo 6.
- A prečo nefungujú až 2 terminály so 6? Veď to je až 33,33% nefunkčných terminálov v predajni!
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára