Reklama

piatok, mája 22, 2009

Tesco Lamač - horor pri pokladni

Včera večer som bol na nákupe v hypermarkete Tesco - Lamač. Bolo to po dlhšej dobe, a dlhšiu dobu tam ani nepôjdem...

Občas si pripadám ako uhundraný, ale to čo sa dialo krátko po 20.00 vo štvrtok 21. mája 2009 bolo odrádzajúce na ďaľší nákup.

Zo 40 pokladní bolo otvorených 10! Pri tej pokladni kde som stál, bol za pokladňou brigádnik, čo si nevedel vymeniť pásku v platobnom terminály. Hľadanie kódov a skenovanie mu trvalo hodne dlho.

Pri pokladni sme teda strávili od 20.12 do 20.52 hod., teda 40 minút!

Toto môžem považovať za dosť veľký extrém. Toto čakanie vzdalo veľa ľudí, čomu nasvedčovali plné nákupné košíky pri pokladni...

Samozrejme nálada bola stojacich v rade bola VEĽMI zlá. Po nejakom čakaní som urobil 2 fotografie na ilustráciu rád:





Táto fotografia vznikla až trošku neskôr:



Dnes som o 8.57 hod. poslal cez web formulár do Tesco Stores nasledovný podnet:

Dobry den, vcera (stvrtok 21.5.2009) som stravil v Tescu Lamac - Bratislava pri pokladni 40 minut. Od 20.12 hod. do 20.52.hod. Povazujete tento stav za normalny, a ma taketo spravanie zakaznik akceptovat? Preco bolo otvorenych len 10 pokladni zo 40? Mate v umysle nieco robit s tymto problemom?


Uvidíme kedy a či mi odpíšu, nakoľko ich webová stránka má ešte Veľku noc! Odpoveď samozrejme zverejním.


Doplnené:
Odpoveď z Tesca prišla 23. mája o 12.49, uvádzam v plnom znení:

Vazeny pane Vanku,

dekujeme za Vas e-mail a za cas, ktery jste jeho psani venoval. Vazime si
toho, ze jste nam poslal sve pripominky - kazda zprava od nasich zakazniku
je pro nas cennou zpetnou vazbou, ktera pomaha zlepsovat nase sluzby.

Co se Vasi stiznosti na delku front v prodejne Lamac Bratislava tyce, vzdy
nas mrzi, kdyz se takovato situace prihodi a nasi zakaznici museji cekat ve
frontach, nez na ne prijde rada. Prave omezeni front patri v soucasne dobe k
nasim prioritam a tomuto problemu venujeme zvysenou pozornost.

I pres tyto nase snahy se ale obcas prihodi, ze tento nas cil nemuze byt
splnen tak, jak bychom si predstavovali. K temto situacim docházi zejména
pri nedostatku personalu v obdobich zvysene nemocnosti. I při takto
omezenych moznostech se snazime delat maximum pro to, abychom i s temito
omezenymi moznostmi umoznili co nejhladsi prubeh nakupu v nasich prodejnach.

Za zpusobene neprijemnosti se omlouvame a verime, ze zustanete i nadale
nasim zakaznikem.

S pozdravem

A.Matásek
Centrum sluzeb zakaznikum

Žiadne komentáre: