Reklama

utorok, novembra 20, 2007

Billa - Saratov II.

Ani nie pred týždňom som písal moje poznatky z obchodu Billa - Saratov. Po včerajšku sa musím k téme znovu vrátiť.

V nedeľu sme mali na návšteve prababku. Ako dezert po obede sme chceli spraviť gaštanové pyré so šľahačkou. Aké ale bolo naše prekvapenie, keď mrazené gaštanové pyré v Bille vôbec  nebolo. V pondelok o to väčšie prekvapenie zažila manželka, keď v edícií billa receptov našla zľavu na spomínané pyré, platnú od pondeka. Popoludní, keď som sa vrátil z práce, sme v rámci prechádzky išli pozrieť či náhodou gaštanové pyré nepribudlo v mraziacom boxe. Samozrejme nepribudlo. Manželka sa teda išla spýtať... Prvá predavačka odpovedala, že dopoludnia pyré mali, že nech sa skúsi opýtať v sklade či nie je... Ako inak, v sklade nebolo, a mrazený tovar dostanú až v utorok. Teda kto vraví pravdu?

Dnes sa s najväčšiou pravdepodobnosťou, so zvedavosťou pozrieme, či pyré majú. Osobne si myslím že nebude...

Mne sa ale stále natíska otázka, prečo na Slovensku obchody hrajú so zákazníkom takúto špinavú marketingovú stratégiu. Podobne ako s gaštanovým pyré som zažil situáciu s červenou paprikou, keď pár dné pred akciou, a aj po akcii bolo v tejto bille len veľké balenie papriky. Noazaj zaujímavý marketing.
Zaujímalo by ma, či takéto praktiky schvaľuje materská, rakúska Euro- Billa Holding Aktiengesellschaft.

Žiadne komentáre: