Reklama

streda, decembra 12, 2007

Billa - Saratovská ulica

Na Saratovskej ulici je ešte jend Billa, nie tak dávno otvorená, pri zastávke Drobného. Občas zájdem aj sem, ale väčšinou autom. Vchod s naloženým dieťaťom je tu tak isto strašný - turniket a nezmyselná tyč bránia vstupu. Ako som si už zvykol zo Saratova, vstupujem cez pokladničnú zónu. Neviem či sa to niekedy zmení, aby sa dalo vchádzať do predajne aj s deťmi normálne.

Nemyslel som si, že predavačky sú neochotné a otporné aj v tejto predajni. Asi "inteligenciou a úctou k zákazníkom" trpia všetky ***markety na Slovensku. Každopádne mňa zaujala cenovka Mirindy - 24,90 SKK. Myslíte že som si ju kúpil? Po prezretí regálov a paliet som oslovil prvú "predavačku". Jej odpoveď ma už ani nešokovala: "Musíte hľadať, niekte tu bude", a už jej nebolo. Nevzdával som sa, tak som našiel druhú: "Tam v regáli, ukázala kamsi neurčito", ale tam nie je, namietal som. "Tak nemáme", znela odpoveď. Ale cenovka tam je, nie je označené, že by tovar nebol. "Aha, dostali sme také štítky, tak ho tam dám" podkračovala a robila si ďalej svoju prácu... Nuž neviem či tovar ako vypredanýoznačila, moc neverím. Ale aspoň vidím že nakupovanie je naozaj katastrofa.

P.S. Billa by si mala dať "patentovať" nový slogan: "Billa, neochota najväčšieho zrna!"

 

2 komentáre:

Unknown povedal(a)...

Spíte. Sníva sa vám.

Idete autom na nákup. Zaparkovali ste pred vchodom do Billy. Sluha otvára dvere aby ste mohli vyjsť na zamatový červený koberec. Podávate mu kľúče, nech odparkuje voz.

Krásna asistentka vám podáva váš osobný luxusný nákupný vozík, kam aj naloží vaše decko, aby ste sa nemuseli namáhať vy sám.

Vchádzate dovnútra. Ste ako v raji. Všetko žiari čistotou, vzduch je svieži a voňavý a do uší plynie príjemná hudba. Na vašej ceste vás sprevádza vedúci obchodu a dozerá, či je všetko v poriadku. Vonku zatiaľ dotankovali a umyli vaše auto - ako vždy.

Predajná plocha nemá chybu. Všetky regály sú plné a tovar zarovnaný podľa pravítka. Hľadáte hocijakú chybičku, ale všetko je perfektné.

Nakúpili ste plný vozík a s radosťou v srdci pristupujete k pokladniam, ktoré sa tiahnu až ďaleko za obzor. Pokladníčky sú výlučne topmodelky - Billa ich nalákala na vyššie platy.

Dnes si vyberáte Cindy. Tá vás víta širokým úsmevom. Pozdraví vás a juniora, pochváli váš nový oblek, ako vám perfektne sedí.

Medzi tým ako sa rozprávate, partia poskokov blokuje váš nákup a triedi ho do tašiek. Ako vždy, stopujete čas - 30 sekúnd na 342 položiek - a zapisujete si ho do svojho obávaného zošítka.
Keďže ste verný zákazník, platba sa uskutočňuje automaticky bez akéhokoľvek zdržania.

Hotovo, je čas ísť domov. Vaše auto aj s nákupom už čaká. Potľapkáte poslíčka po pleci, nasadáte. Personál Billy vám ešte dlho so slzami v očiach máva a praje šťastnú cestu.

xxx

A teraz vážne.

Máte už dieťa, čiže ste už dosť starý na to, aby ste chápal. Zjavne nechcete chápať ani byť súčasťou riešenia, chcete sa len sťažovať. Asi vám to robí dobre.

Ak potrebujete vysvetliť, prečo je personál neochotný, prečo nesedia/chýbajú cenovky, prečo fungujú len 3 pokladne zo 6-tich, prečo nájdete tovar po záruke na ploche a podobne, kľudne mi napíšte na môj mail, vysvetlím.

Nikdy som síce vo vašej Bille nebol, ale zato si viem spočítať dve a dve. Dúfam že to nebudem musieť robiť za vás.

Stačí sa len trošku zamyslieť a vo vašom prípade zamyslieť sa aj sám nad sebou. Bodaj by som sa mýlil, ale pripadáte mi ako hrozný "ja som stred vesmíru, najlepší, neomylný, som BOH, klaňajte sa mi!". A takých ľudí nemám rád.

Prepáčte za prehnané reakcie, to len že (celý) váš blog ma totálne znechutil.

Len môj názor. Vďaka za prečítanie. Pekný deň.

Peťo

vana povedal(a)...

Nikdy som nechcel od obsluhy nič nadštandardné. Chem aby si len robili svoju prácu, a fungovalo to v obchode ako má. Asi ste nikdy neboli v "kapitalistickom" obchode, kde sa to k vášmu snu približuje.

Skúste teda vysvetliť prečo je personál neochotný, prečo nesedia/chýbajú cenovky, prečo fungujú len 3 pokladne zo 6-tich, prečo nájdete tovar po záruke na ploche ...

Mňa ako SPOTREBITEĽA, opakujem SPOTREBITEĽA nezaujíma prečo je to tak. Proste to tak nemá byť. (Existujú zákony na ochranu spotrebiteľa, v ktorých je to jasne definované...)