Reklama

streda, marca 12, 2008

Billa - Saratov XI.

Pondelkové poobedie som bol zas v mojej "obľúbenej" Bille. A ako inak, zas som sa pohádal. Vystával som si radu od nraziacich boxov k pokladni. Až keď som bol takmer pri nej (asi 2 ľudia predo mnou), všimol som si nenápadný nápis Nefunkčný terminál. Povedal som si, že ani náhodou nepôjdem nikam inde. Naviac aj pokladni vedľa (tam to mali napísane videteľne zďaleka) nefungoval terminál.
Teda boli otvorené 3 pokladne, a z toho 2 bez možnosti platby cez terminál.

Po nablokovaní nákupu som na predavačku vytiahol kreditku. Jej odpoveď to sa nedá ma nevyviedla z miery. Povedal som, že to zaplatím pri druhej pokladni. Jej odpoveď: To sa nedá ma ešte stále nerozčúlila. Povedal som jej, nech si donesie IMPRINTER. Nakoniec zavolala zástupcu vedúceho. Ten povedel: "imprinter nemám" (3x neverím že vie, o čom som hovoril).

Nákup a platba sa nakoniec vyriešila storonom pri tejto pokladni, a nablokovaním a platbou pri druhej pokladni...

Nakoniec podľa zástupcu vedúceho to bola moja chyba. Asi sa mám predraď cez ich rady, ktoré sú tu samozrejmosťou, a pozrieť sa, či tam niekde náhodou nemajú nápis nefunkčný terminál. Naviac napísať nefunkčný terminál nie je to správne vyjadrenie nemožnosti nákupu pomocou platobnej karty. V mojom prípade by to šlo aj inak ako cez terminál ... ak by v tomto obchode akceptovli platbu pomocou imprintera. Zo strany obchody by pritom bolo rozumnejšie napísať informáciu o nemožnosti takejto platby na číslo pokladne - to je vidieť z diaľky.

A vlatne asi by bolo treba vymeniť vedenie predajne, veď terminály sú nefunkčné už dosť dlhú dobu (písal som o tom 24.2. ), a je tu ešte veľmi veľa vecí ktoré nefunfujú ako by mali.
 

Žiadne komentáre: