V sobotu sme boli v Avion-e. Už deď som tam vstúpil, povedal som si, že cez víkend tam nepôjdem. Zaparkovať sa našťastie podarilo dobre, ale množstvo ľudí vnútri ma oberalo o energiu. Naviac kvalita vzduchu bola otrasná. A to nehovorím o teple a vzducju keď sme boli u Baťu...
Rady pri pokladni v Hypernovove prekonali moje najhoršie sny. nakoniec to bolo 10 min 37 sekúnd kým som sa dostal platiť. Nákup bol za nejakých 130,- SKK, celkom 5 účtovných položiek a kým som zaplatil mal som na stopkách 11 min 53 sekúnd! Proste otras!
Stánok Ahoj!
Ďaľší šok som zažil v stánku asi s názvom Ahoj! Vyčkal som si radu, a chcel som gyros. Odpoveď znela: "Nie je! Nie je upečený!" Tak som sa pekne vytočil, a požiadl ich, nech ho vyčiarknu z ponuky. O nejakú dobu som si bol "obzrieť" či upravili ponuku. Neupravili. Tak som začal pátrať po vlastníkovi, či zodpovednom vadúcom. Márne. Odbehol som aj na menežment nákupného centra. Tam nebolo nikoho, že len v pracovnej dobe Po-Pia. Tak stánok ma na túto chvíľku odo mňa pokoj. Ale určite si tam už nič nekúpim.
1 komentár:
bohuzial, s podobnou kvalitou sluzieb sa nestretneme len v retazcoch billa alebo v OC Avion. je toho viac.
Zverejnenie komentára